Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.07.2018 13:56 - Иди си, ако няма да ме обичаш
Автор: nati924 Категория: Тя и той   
Прочетен: 570 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 По - добре иди си , ако няма да ме обичаш... 

Не мъчи ме ти , по - този начин ... 
Само времето си губим ... 

Аз поне обичам те истински... 
Ако за теб това е просто една игра , по - добре наистина иди си ти от мен , и от живота ми ... 

Няма смисъл да бъдем заедно, щом единият само обича , а другият не...
Няма смисъл, от връзката ни, щом само единият крепия ... 

Връзка не се изгражда от единият човек, любими ... 
Тя се гради от двама души ... 

Но  явно воля нямаш ти, за да се случи това ... 
И желание ,  няма я вече тази нашата луда любов , която отначало ме опари като огън... 

По - добре иди си , ако не ме и няма да ме обичаш ... 
Не искам да страдам и да се мъча ... 

Нямаш време за мен , но за другите имаш? Не мога и няма как да те разбера ... 
Омръзна ми все аз да бъда тази, която разбира , но никой да не разбира поне веднъж и мен... 

Какво искам аз ... 

Повярвай ми , любов аз не искам много ... 
Искам само да си до мен, когато имам нужда от теб , но теб все те няма ... 

А все за теб си мисля , ден и нощ ... 
Но ти дали мислиш за мен , не знам ... 

Уж обичаш ме , но само по телефона ... 
Уж разбираш ме , но само по телефона ... 

По телефона случва се всичко ... 
А не искам да е така ... 

Събирам себе си след теб ... 
Мразя връзките от разстояние ... 

Защото не знам , дали не ми изневеряваш ,
дали ми казваш всичко ... 

Може да си навсякъде , но защо когато искам те , тебе все те няма ... 
Няма те , да видиш моите сълзи за теб ... 

Защото , когато се уморя , сълзите сами тръгват ... 


Тагове:   момче,   тъга,   любов,


Гласувай:
2



Следващ постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nati924
Категория: Тя и той
Прочетен: 23672
Постинги: 10
Коментари: 10
Гласове: 16
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031